Zobacz opinie klienta
Reklamacja / zwrot / wymiana

Reklamacja

  1. Klient może zgłosić niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu.

  2. Reklamowany towar należy wysłać na adres: pdp Iwona Zagubień, Harcerska 11, 05-070 Sulejówek

  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru do sklepu paradopary.pl.

Wymiana

  1. Towar zakupiony w sklepie internetowym paradopary.pl podlega wymianie w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Gdy zachodzi potrzeba wymiany, prosimy o kontakt e-mail: info@paradopary.pl w celu potwierdzenia dostępności odpowiedniego rozmiaru i jego rezerwacji.

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość

  1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego paradopary.pl przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru (usługi), bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:

    • pdp Iwona Zagubień, Harcerska 11, 05-070 Sulejówek

    • lub: e-mail info@paradopary.pl

Termin:

  1. Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.

Zwrot świadczeń: 

  1. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:

    • pdp Iwona Zagubień , Harcerska 11, 05-070 Sulejówek

  2. Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem przejściowej niemożności spełnienia przez pdp Iwona Zagubień świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.

  3. Sklep paradopary.pl nie odbiera przesyłek wysłanych „za pobraniem”.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij